2009/12/14

Kirje joulupukille.

Rakas Joulupukki, olen koko vuoden ollut aivan kiltti tyttö.
Olen alkanut taas opiskelemaan, siivonnu sotkuni aina ja ollut mukava kaikille.
Vaikka täysi-ikäisyys toi tullessaan baarit, olen silti ollut ihmisiksi enkä örveltänyt tai uhonnut muille.
Olisi todella mukavaa jos jouluaattona paketeista purkautuisivat seuraavat asiat ulos.


Uggit (olivat aidot tai ei) lämmittäisivät varpaita mukavasti pakkas aamuina, ne olisivat helppo sujauttaa vain jalkaan jos tulee kiire koululle tai jonnekkin muualle. Ihan söpötkin ne ovat!


Tiedäthän sinä että rakastan kirjoja ja luen niitä paljon.
Torey Haydenin kokoelma uupuu vielä kirjoja.
Prinsessa päiväkirja sarjasta viimeinen kirja vielä uupuu, sitten minulla olisi koko sarja, pukki kiltti tuothan tuon että saan tietää miten sarja päättyy! Ja mikä olisikaan nautinnolisempaa kuin lukea uusia ihania kirjoja jouluyönä.


Tonttusi ovat varmasti saanneet selville että kamerani on rikki ja tarvitsisin uuden.
Canonin 100D olisi simppeli vaihtoehto, en halua perus pokkaria vaan sen siliän tiän paremman kameran joka ainakin kestäisi.



Olen naisellinen nainen ja rakastan hajuvesiä. Nina Riccin Nina hajuvesi olisi aivan täydellinen tuoksu minulle.



Kumman kaa dvd-boksi olisi kiva, Ellu ja Anne saavat aina hymyn huulilleni.
Vaihtoehtoisesti voisin myös ottaa Täydellisten naisten 1, 3 ja 5 tuotantokaudet!


Uuden koululaukun tarvitsen, vanha reppu on jo aika kulahtanut ja käsilaukuissa on vaikea kuljettaa koulukirjoja, Marimekon ruskea, musta tai turkoosi olkalaukku olisi unelma.

Kiitos jo näin etukäteen mitä sitten ikinä tuotkin.

T: Kiltti Meryce

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti