2009/12/04

Never mind the time and place

Suklaa antaa siivet on siis kuopattu ja That's the way I am avattu.
Kirjoittaminen on alkanut taas sujua ja olen tehnyt päätöksiä blogaamisen suhteen.

Yksi isoimmista on luottamus itseeni.
Entiseen blogiini en hirveästi lisännyt kuvia itsestäni koska omaan todella huonon itsetunnon ja en halunnut kuulla negatiivisia kommentteja painostani tai ulkonäöstäni. Se aika on ohi, that's the way I am halusitte tai ette. Tähän on ehkä eniten vaikuttanut More to love!:n Mimmi ja Peppi.

Toinen on muiden blogit.
Ei aina välttämättä tarvitse olla mitään vääntämällä väännettyä tekstiä, ihmisiin uppoaa myös tekstiä päivästä jolloin en tehnyt mitään. Kenenkään elämä ei ole täydellistä, aina ei vaan oo mitää tärkeää sanottavaa.

Panostus kuviin.
Oma kamerani on kyllä aika tuusan nuuskana, akku ei kestä kuin parin kuvan ajan mutta onneks on ihania sukulaisia jotka lainaa kameroitaan aina välillä. Ja uus kamera on hankinnan alla, tälläkertaa joku kestävempi kuin tuo aikasempi.

Kirjoitan vain asioista jotka minua kiinnostavat ja herättävät kiinnostusta.
Postauksia voi siis tulla laulamisesta, mytologiasta, muodista, ruuasta, meidän koirista, mun syskonista, sisustamisesta, miehistä,hiuksista, meikeistä, baareiluista ja vaikka mistä. Mut älkää huoliko, politiikasta en aijo kirjottaa:D

Mutta hei, jos et oo ennen musta kuullu niin kuka mä oon?


No Silja, aka Meryce/Carrie

Oon siis 18-vuotias, Hyvinkäällä asuva opiskelija. Perheeseen kuuluu moma, syskon ja kaks karvakorvaa.
Erityisiä harrastuksia ei ole mutta lukeminen ja laulaminen on lähellä sydäntä.
Baareissa tanssiminen on tullu kanssa aika tutuks jutuks :D

Eilen oltiin tanssimassa A:n kanssa ja ilta venähti todella pitkät. Se ois nyt suihkun paikka, ajattelin toteuttaa yhden postausidean.

Nähdään kohta!

Millaisista ihmisistä te pidätte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti